zaterdag 6 mei 2017

Jeanne D'Arc Living



In deze mooie maand Mei sta ik met ons Franse huis in de JDL. 
Omdat we nu in Frankrijk zijn heb ik de Nederlandse editie nog niet gezien, maar de Franse wel. 
Hier heet het blad ,,Nordique Living,, en is gewoon in de ,,tabac,, te koop. 
In Nederland is het nog niet zo eenvoudig om aan een exemplaar van JDL te komen en dat is jammer.




Ik vind de JDL deze maand extra leuk omdat mijn zusje ook in het magazine staat met haar Franse huis.
De reportages zijn gemaakt door Anneke Gambon en Jeanette Philips, twee leuke vakkundige dames die er iets moois van hebben gemaakt.
Ik ben heel trots op het resultaat, maar zoals Jeanette zei;
,,het is toch echt je eigen huis en het zijn je eigen spullen,,.




De JDL komt in veel landen uit en ook mede daarom vind ik het een eer om in dit mooie blad te staan, of vinden jullie dat raar?

Lieve groet,
Hermine


7 opmerkingen:

Ger zei

Raar......zou niet weten waarom ik het raar moet vinden dat iemand het een eer vind om met huis en haard in een magazine te staan.
Mag aannemen dat dit alles met je eigen medewerking en goedvinden tot stand gekomen is.

Dergelijke bladen varen er wel bij dat ze telkens weer bereidwilligen vinden waar ze fotoreportages mogen maken van mooie interieurs,tuinen,bedrijven,winkeltjes,ambachtelijke hobby's etc.
Heb me er nooit echt in verdiept hoe dat alles tot stand komt maar geloof niet dat er ooit iemand aan mijn voordeur zal bellen met de vraag of ik interesse heb om met mijn huis of hobby in magazine te komen staan met een reportage.
Naar mijn weten is de JDL in Nederland alleen online te bestellen en het adres waar ik dat wel eens doe is bij een medeblogger: https://www.brocantewebshop.nl/

Hermine ik wens je veel plezier en woongenot in Frankrijk als uitverkorenen in dit mooie magazine JDL

Liefs,Ger


It's me zei

Wat leuk zeg hermine....tuurlijk mag je trots zijn......wij verkopen het magazine niet meer....jammer kan ik het niet zien ...fijne week liefs Ria x ❤️

Home and Lifestyle zei

Uiteraard mag je hier trots op zijn. Het blad is hier inderdaad niet overal te koop, maar mocht ik dit exemplaar ergens zien, dan ga ik op zoek naar je reportage hoor!

Liefs, Ingrid

Victorian1885 zei

Congratulations again Hermine...I will be looking for the magazine here in Canada... very exciting!

Elsina zei

Hi Hermine,
Ik ben ook niet meer zo in de blogs. Facebook heeft alles overgenomen. Alles goed bij ons. Druk uiteraard, maar wel met heel veel goede dingen :)
Een heel goed nieuw jaar gewenst voor jullie!
hugs, Elsina

Unknown zei

Koop dit blad altijd in Frankrijk. Jammer dat ik het in Nederland nergens kan kopen. Met stip mooiste woonblad.

Eska fenetre de Pologne zei

Nice Photos! <3