woensdag 13 juli 2022

Frankrijk blijft trekken.

Toch naar Frankrijk???


Heb ik te snel ons huis verkocht? Want ja, ons Franse huis is verkocht aan de eerste kijkers die het huis kwamen bezichtigen. Het is een dubbel gevoel. Aan de ene kant doet het me pijn maar aan de andere kant weet ik dat het de juiste beslissing is geweest.

2022 

Juli

Nu ben ik sinds twee weken samen met mijn zusje in het Franse huis van haar zoon. Heerlijk hier want Frankrijk blijft trekken. De rust zoals van het Franse platteland vind je bijna niet meer in Nederland. Gisteren onderweg kwamen we dit tegen, daar wordt je toch blij van?



Van Franse woonbladen krijg ik ook nooit genoeg en ik lees ze van voor naar achter en terug. ,,Onze,, tabac heeft gelukkig veel keus en het is fijn om in een luie stoel te genieten van de prachtige foto’s en ideeën op te doen en die te bewaren op Pinterest.




Op zondag zijn we altijd vroeg uit de veren om naar de brocante te gaan. Soms is er een dichtbij een andere keer weer verder weg, maar het is altijd spannend om te speuren naar iets moois.







Deze dame vond ik laatst maar omdat ze wat smoezelig was heb ik haar eerst in bad gezet en ik moet zeggen dat ze heerlijk opgefrist was na afloop.
























4 opmerkingen:

It's me zei

Wat leuk Hermine dat je weer in Frankrijk bent …..ook moeilijk lijkt mij …ik weet verder niet zo goed wat te schrijven…omdat ik het zelf zo moeilijk heb met doorgaan met mijn leven …ook al leeft mijn ex nog wel …voelt het voor mij na 30 jaar toch als rouwen…en weet ik hoe zwaar het is….ik geef je even een dikke knuffel …heel veel liefs van mij 💗

Coby Breitner zei

Heerlijk toch als je dan nog op deze manier kan blijven genieten. Mooie foto's hoor.

Thea zei

Heej wat leuk om jou weer terug te vinden!!

Dus je woont niet meer in Frankrijk? Zal wennen zijn!

Jji hebt geen istagram?

Lieve groetjes van Thea♥

Thea zei

Hier ben ik nog een keer!!
Ik zie dat je mijn oude blog nog in je lijst hebt staan...die kun je beter wissen.
Als je nu op de foto bij dit bericht klikt kom je op de goede terecht!
Leuk je weer gevonden te hebben!!

Liefs Thea♥