maandag 23 november 2009

Rode stenen


Ons huis zag er vroeger anders uit, lager en met 2 dakkapellen. Later is het verhoogd en aan de zij en achterkant is dat duidelijk te zien. Er zijn rode stenen gebruikt en ik kan niet zeggen dat ik dat mooi vind.

Ik ben dus begonnen om de rode stenen, met kalkverf, grijs te maken. Helaas kan ik niet overal bij vanwege ons afdak.
Als dat dus ooit vernieuwd wordt, kan ik verder met mijn project.

We zijn trouwens wel heel blij met ons afdak want we kunnen er altijd zitten, weer of geen weer, en dat doen we dan ook.

We hebben na aankoop van ons huis een paar ramen en een deur laten vervangen, ze waren erg slecht en dus dat was geen overbodige luxe.
Het werd hardhout met dubbel glas, het hout heb ik snel blauw geverfd, tot ergernis van de aannemer, hij vond het bruine hout prachtig en onderhouds vrij. Tja, smaken verschillen.

Geen opmerkingen: