donderdag 1 oktober 2009

Bloesem, jarig en leuke dingen.

Hoera, het appelboompje en de kers hebben bloesem, dus dit jaar gaan we fruit uit eigen tuin krijgen.

We hebben een kwekerij ontdekt en daar hebben we een paar struikjes voor in de tuin gekocht.
Achteraf had ik ook Jasmijn willen hebben maar dat ben ik vergeten dus hebben we volgend voorjaar weer een reden om naar de kweker te gaan.

Mijn verjaardag heb ik voor het eerst van mijn leven niet in Nederland gevierd. Onze jongste dochter met man en kinderen kwamen daarom naar ons toe en samen met familie en vrienden die al in Frankrijk waren had ik een super dag met mooi weer en veel gezelligheid.

1 opmerking:

Unknown zei

Hoi Jacques en Hermine.
Wat fijn dat jullie het zo goed getroffen hebben in Vicq.
Het is weer snel voorjaar 2010.
Ik kan nu al raden hoe jullie gewolde vriendje`s jullie dan weer zullen begroeten.
Wij hopen dat jullie nog heel veel fijne jaren mogen beleven in jullie fijne 2de Thuis.
Annemarie en Berry.