woensdag 30 september 2009

Kalkverf

Mijn zusje heeft een huis bij ons in de buurt en heeft veel met kalkverf gewerkt.
Natuurlijk wil ze mij er ook aan hebben dus ze kwam en ging aan de slag op een muur in de bakkerij. Wat een super spul. Poeder,water erbij, roeren daarna een half uur laten staan en verven maar. Ik was meteen om en heb haar het adres in Zeeland gevraagd waar ik de kalkverf ook zou gaan bestellen in verschillende kleuren.
Het voordeel is dat kalkverf ademt en vooral op de binnen buitenmuren is het prima spul.
De kalkverf dekt goed en de kleuren zijn prachtig en lijken authentiek.

Nee nee ik heb geen aandelen!

1 opmerking:

LiesCa zei

Ja Hermine, hier moet ik echt op reageren! Onze (buitenwanden) zijn drijfnat van het optrekkend vocht. Misschien is die kalkverf van je zus ook voor ons wel een (tijdelijke) oplossing! Kun je me een keer de merknaam doorgeven, zodat we er ook naar op zoek kunnen?
Groet,
Liesbeth